Είναι μια προσέγγιση που αφορά κατά κύριο λόγο άτομα με αυτισμό και άτομα με σοβαρές γενικές μαθησιακές δυσκολίες, με μη λεκτική επικοινωνία, τα οποία βρίσκονται σε ένα πρώιμο στάδιο της επικοινωνιακής τους ανάπτυξης και δεν έχουν αναπτύξει ομιλία. Στόχος είναι η διδαχή και εφαρμογή των μη λεκτικών στοιχείων της επικοινωνίας, όπως η εναλλαγή σειράς, η βλεμματική επαφή, η κοινή προσοχή με άλλο άτομο σε δραστηριότητες, η χρήση σωματικής επαφής κατά την επικοινωνία, η κατανόηση και χρήση χειρονομιών, εκφράσεων του προσώπου και της γλώσσας του σώματος και η παραγωγή φωνητικών εκφορών.