Πρόγνωση παιδική Λεκτική δυσπραξία
Πρόγνωση παιδική Λεκτική δυσπραξία για αρκετά χρόνια επικρατούσε η πεποίθηση ότι .
Η παιδική Λεκτική δυσπραξία ακολουθούσε μια πολύ αργή πρόοδο στη θεραπεία.
Ευτυχώς, αυτό το πρόβλημα ήταν προφανώς συνέπεια της θεραπείας που δεν ταίριαξε ιδανικά στη φύση της διαταραχής
(δηλ. που δεν εξέτασε τη δυναμική φύση της διαταραχής) (Velleman, 2003).
Σήμερα ανάλογα με την βαρύτητα που εμφανίζουν τα συμπτώματα της παιδικής απραξίας του λόγου.
Όλα τα παιδιά προοδεύουν άλλα με αργούς ρυθμούς, και άλλα με πιο εντατικούς.
Ενώ πολύ συχνά διαπιστώνουμε μια στασιμότητα και έχουμε ξαφνικές βελτιώσεις.
Τα παιδιά με ήπια προς σοβαρή απραξία λόγου, αν αρχίσουν πρώιμη θεραπεία.
Μπορεί να εμφανίσουν συμπτώματα λίγο κάτω από τη φυσιολογική ομιλία για την ηλικία τους, ώσπου να φθάσουν στην πρώτη τάξη.
Σε πολλές άλλες περιπτώσεις παιδιών που άργησε να γίνει η διάγνωση και η έναρξη της θεραπευτικής αντιμετώπισης.
Μπορεί να χρειαστεί συνεχής παρέμβαση στα σχολικά τους έτη, ακόμη και στο Γυμνάσιο-Λύκειο (Velleman, 2003).
Σε μερικές περιπτώσεις, περισσότερες λεπτές γλωσσικές δυσκολίες ή δυσκολίες στην γραφή αλλά και δυσκολίες ανάγνωσης μπορούν να εμφανιστούν αργότερα στη μέση των σχολικών χρόνων .
Όταν οι ακαδημαϊκές ασκήσεις γίνουν πιο σύνθετες ιεραρχικά και μεγαλύτερες σε έκταση.
Για παράδειγμα, μερικά παιδιά με απραξία λόγου, στα οποία δεν έχει αναγνωριστεί η δυσκολία στην ακουστική αντίληψη .
Σύνθετων προτάσεων 4 ή 5 σειρών, βρίσκονται αντιμέτωπα με τις υψηλές προσδοκίες των δασκάλων τους
Να ακολουθούν μακροσκελείς προφορικές οδηγίες (Velleman, 2003).
Η επιλογή καλού θεραπευτή είναι ένα σημαντικός παράγοντας για την εξέλιξη της διαταραχής. asha