Η επιθετικότητα και η βία τα τελευταία χρόνια αποτελούν πολύ συχνό και κοινωνικό φαινόμενο. Πως η συνεργασία σχολείου και οικογένειας βοηθά στην μείωση της επιθετικότητας στα παιδιά .Επιθετικότητα στα παιδιά σχολείο και στην οικογένεια .
Αποτελούν το βασικότερο πρόβλημα συμπεριφοράς που αντιμετωπίζουν σήμερα οι γονείς οι ψυχολόγοι και οι παιδαγωγοί.
Σαν παιδική επιθετικότητα αναφερόμαστε σε συμπεριφορές .
Που έχουν ως στόχο να βλάψουν τον άλλο. Αν δεν υπάρχει αυτή η πρόθεση, όση ζημιά κι αν προκαλεί μια συμπεριφορά, δεν μπορούμε να τη χαρακτηρίσουμε ως επιθετική.
Η ραγδαία εξάπλωση των δημοκρατικών ιδεών βρήκε πολλούς γονείς αλλά και εκπαιδευτικούς σχεδόν απροετοίμαστους .
Να αντιμετωπίσουν σωστά την πραγματικότητα, ιδιαίτερα τις στιγμές που εκδηλώνεται επιθετική συμπεριφορά.
Χρειάζεται ειδική εκπαίδευση και συστηματική άσκηση στους τρόπους αντιμετώπισης και διαχείρισης της επιθετικότητας των παιδιών.
Τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο. Χρειάζεται να τονιστεί ότι τόσο το σχολείο, όσο και η οικογένεια
Έχουν την ανάγκη συμβουλευτικής παρέμβασης και υποστήριξης για την μείωση της επιθετικότητας
Η καλή συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας
Πρέπει να καλλιεργείται συστηματικά με ευθύνη του σχολείου .
Να αναπτύσσεται στη βάση της αλληλοκατανόησης και της αλληλοϋποστήριξης μεταξύ όλων των μελών (Γεωργίου, 2001).
Το σχολείο και η οικογένεια δεν πρέπει να λειτουργούν ανταγωνιστικά μεταξύ τους.
Αλλά να συνεργάζονται στενά για την επιτυχία του κοινού τους σκοπού .
Που δεν είναι άλλος από την ομαλή ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού και την προσαρμογή του στην οικογένεια, στην τάξη,
Το σχολείο και στον κοινωνικό του περίγυρο γενικότερα.
Οι εκπαιδευτικοί θα συγκεντρώνουν από τους γονείς πληροφορίες
Για το περιβάλλον του παιδιού, τη συμπεριφορά του, τα ενδιαφέροντα και τις ασχολίες του γενικότερα μέσα στο σπίτι κατά τον ελεύθερο χρόνο του.
Ιδιαίτερη σημασία όμως έχει και η βοήθεια που θα μπορούν να προσφέρουν στην κατεύθυνση αυτή και οι γονείς στο σπίτι.
Και το τελειότερο ειδικό πρόγραμμα είναι καταδικασμένο σε αποτυχία.
Αν η βοήθεια προσφέρεται αποσπασματικά μόνο τις ώρες που το παιδί είναι στο σχολείο.
Στα πλαίσια της συνεργασίας οι γονείς μπορούν, αφού πρώτα εκπαιδευτούν οι ίδιοι, να γίνουν δάσκαλοι και θεραπευτές στα παιδιά τους.
Οι σχολές γονέων είναι ένας πολύ χρήσιμος θεσμός βιωματικής μάθησης
Εκπαίδευσης των γονέων, σε σχέση με τις ανάγκες διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους ( Χαβρεδάκη, 2011).
Επιθετικότητα στα παιδιά σχολείο και στην οικογένεια η συνεκπαίδευση γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών
Μέσα σε κοινές ομάδες εργασίας, μπορεί να συν-διαμορφώνει κοινές στάσεις.
Αξίες και να τους εφοδιάζει με αποτελεσματικότερους τρόπους διαχείρισης και διαπαιδαγώγησης των παιδιών (Μυλωνάκου, 2009).
Διαβάστε, επίσης μπορεί να σας ενδιαφέρουν
Παιδική και εφηβική επιθετικότητα
Αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας
Μορφές επιθετικότητας στα παιδιά και εφήβους
Επιθετικότητας στα παιδιά αίτια συχνότητα
Θυμός και επιθετικότητα στην παιδική ηλικία
Οι δυο σημαντικοί παράγοντες της παιδικής επιθετικότητας
Διαβάστε, μιλήστε, κάντε ερωτήσεις
Εάν χρειάζεστε κάποια συγκεκριμένη συμβουλή ή πληροφορίες .
Μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο mandou office στο 2017488269
Αυτή η γραμμή επικοινωνίας είναι διαθέσιμη κάθε εργάσιμη μέρα .
Το βρήκατε αυτό χρήσιμο
Ναι όχι
Κλείστε μια συνάντηση με έναν ειδικό στο κέντρο μας .
Τι σκέπτεστε; Ρωτήστε μας σχετικά με το θέμα που σας απασχολεί.